Schema

 

Även denna dag börjar 08.15, det känns lite tungt. Ögonlocken är jäkligt tunga

just nu, och att se Diesel ligga och sova brevid mig gör mig inte mindre trött..

Det ser så varmt och gosigt ut. Men istället för att ligga och mysa måste jag göra

mig i ordning så jag hinner med bussen till universitetet.

 

08.15 börjar dagens föreläsning. Det ska vara en fyra timmars lång föreläsning

om utvärdering och kvalité. Känns sådär lagomt lockade. Nå ja, vi får se hur

länge jag stannar. När jag kommer hem är det som sagt också skolarbeten

att göra. Läsa en engelsk artikel plus sammanfatta den står på dagens

"att göra"-lista. Eventuellt liiite tentapluggande om jag orkar efter det.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0