Myskväll

Under dagen har jag varit flitig och gjort färdigt transkriberingen plus
protokollet till transkriberingen. Skönt att ha det bortgjort! :)
Nu slipper jag tänka på det, då är det bara att hålla tummarna för att
jag blir godkänd.



Kvällen har jag och älsklingen spenderat i bilen. Vi har snurrat runt
inne i stan, var till Coop en snabbis och sedan åkte vi hem igen.
Sitter just nu och glor på Andra avenyn, myspys. Ska poppa lite popcorn
hade jag tänkt, blev sjukt sugen på det.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0