Mys



Jag hade tänkt tentaplugga idag men det blev inte särskilt mycket
gjort. Lite läsning men inte mycket mer, nå ja får ta igen lite imorgon.
Sitter bänkad framför tv:n nu med Diesel sovande här brevid mig.
Några timmar kvar sedan är helgen redan över. Usch, helgerna springer
iväg. Nå ja, de sista timmarna av denna helg ska jag spendera i
soffan framför Andra avenyn. Kanske poppar lite popcorn också, blev
galet sugen på det.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med att helgerna springer iväg, suck :(



Visst är AA bra?? har kollat igenom på hela serien, kollade man på ett avsnitt kunde man inte sluta sen.. haha



hoppas allt är bra annars :)

2011-10-30 @ 22:09:57
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0