Måndag

Det var mysigt att åka hem först under eftermiddagen/kvällen igår,
jag älskar att åka bil när det är mörkt. Men samtidigt känns det bättre
att åka från morgonsidan för det blir inte lika stressigt. Nå väl, vi var
hemma strax efter 19, och hann både packa upp och handla innan
vi somnade vid 23-tiden.  :)



Idag är det skola som gäller. Hyffsat kort skoldag för min del i alla fall
eftersom jag måste gå strax efter elva. Dock kommer det bli tentaplugg
för fulla muggar sen när jag kommer hem från tandis. Usch.  :/ Känns som
att jag har noll koll, jobbigt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0