Måndag

Åh vad jag är avundsjuk på alla som har höstlov den här veckan.
Jag skulle göra vad som helst för att få ha lite lov just nu.
Förra årets höstlovsvecka minns jag var lika jobbig, jag längtade
konstant efter höstlovet, haha. Men när man går på universitet
får man nöja sig med sommarlov och ett mindre jullov, så är det
i alla fall om man studerar på Socionomprogrammet.



Den här veckan blir i alla fall fri från seminarium, föreläsningar
och liknande. Nu är det grupparbete som gäller hela veckan för
på fredag klockan 10.00 ska vi lämna in en uppgift. Så nu kör vi
så det ryker. Förutom grupparbete, vad händer då resten av veckan?
Imorgon blir det biomys, på torsdag blir det att packa väskorna och
på fredag åker vi iväg till norr.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0