Kodning

Föreläsningen var helt okej, det var lite av en genomgång inför det
som ska göras till fjärde seminariumet. Det var kodning hit, kodning
dit, kategorier, teman och så vidare.. Ett stort plus var att vi fick
sluta tidigare, minuset var dock att min buss gick precis då. Så jag
fick snällt sitta och vänta 30 minuter innan jag tog mig hem.

När jag kom hem fixade jag lite lunch innan jag bänkade mig framför
transkriberingen av min kvalitativa intervju. Började koda varje svar
och det gick faktiskt ganska lätt, vissa svar var lite krångligare att koda
men det gick. Sedan om det är bra eller inte återstår att se på måndag.



Nu hade jag tänkt fortsätta vara duktig såhär på fredagseftermiddagen
genom att läsa lite litteratur. Lär inte bli många sidor men någon sida
ska jag väl kunna avverka. Sedan blir det fredagsmys med god mat
och mys i soffan framför Andra avenyn.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0