Fredag

Fredag - och jag är ledig, skönt! :) Eller ja, riktigt helt ledig är jag
inte.. Vid lunchtid ska jag göra en intervju till den kvalitativa delen
i processövningen och under eftermiddagen ska jag påbörja
transkriberingen. Förhoppningsvis går det bra men lär ta djävulskt länge.
Lärarna har sagt att drygt en timmes intervju tar åtta timmar att transkribera..
Så transkriberingen lär ta hela helgen, usch.



Mer planer för dagen finns inte. Vad som händer under kvällen är oklart
men tror att jag ska titta på några Andra avenyn-avsnitt och sedan lägga
mig hyffsat tidigt så jag får ta igen lite missad sömn.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

sv:Idag tänker jag på dig. Jag går till halv 5 idag :o Kommer ju dööö av denna långa dag!! :(



Vi ska till rättvik imorgon och gå på marknaden med killen kusin och familj så det blir väl lite bebismys också :D

2011-10-07 @ 11:54:30
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Förlåt för sent svar, men har haft massa prov i skolan.. :/

Hur är det? :)

2011-10-07 @ 12:21:35
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0