Engelska

Efter två och en halvtimmes grupparbete var vi klara med reflektionen.
Nu är uppgiften klar och vi är alltså lediga imorgon, skönt. :)
Kom hem redan efter 12, men ändå har jag inte hunnit med särskilt
mycket.

Läste nyss en artikel på engelska som är obligatorisk på det här momentet,
och vet ni vad? Det gick faktiskt bra. Det var inte så svår engelska som
det brukar vara, så det gick hyffsat bra. Nu hade jag tänkt kolla igenom
några föreläsningsanteckningar en liten stund sedan får det vara nog
för idag. Känner mig mer sugen på att se några avsnitt av Andra avenyn,
så blir en massa sånt ikväll. Mys.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0