Tre kronor



Middagen befinner sig i magen och jag tänker kura ihop mig i soffan
för att se några avsnitt av Tre kronor. Endast fyra avsnitt kvar
av sista säsongen och de avsnitten kommer jag avverka ikväll.
Men sedan har jag en ny serie att se framemot - 20 säsonger av
Rederiet väntar, hihi.  ;)

Nej, nu ska jag hämta morgonrocken och mysa under en filt
framför de sista Tre Kronor-avsnitten. En perfekt eftermiddag
efter att ha skrivit juridiktenta och fått sommarlov.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Godmorgon! :)

Hoppas natten varit bra.. :)



sv: ja åskoväder är mysigt om man inte är ensam ;) Tidigare har jag varit så otroligt åskrädd, men ja tror de är bättre nu... fast ja ska aldig säga aldrig, när ja är ensam kanske ja skit rädd o ringer efter mamma.. haha

2011-06-02 @ 08:13:56
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0