Torsdag

Idag återgår vi till vardagen här i Umeå. Älsklingen började jobba idag
igen efter en veckas ledighet. Men nu blir det mycket kvällsjobb i
julimånad så han kommer ändå vara hemma under dagarna så man
kan hitta på något.  :)



Medan älsklingen är på jobbet till 16-tiden ska jag och mamma vara
här hemma och fixa och dona. Det har kommit nya gardiner på plats
i köket, så eventuellt kommer det in en bild under dagen. Solen skiner
för fullt där ute men jag känner mig inte alls sugen på att sola idag,
konstigt va? ;p Igår blev det lite solande inne i stan, dock ingen lång
stund men alltid något i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0