Torsdag

Igår blev det ingen vidare bra uppdatering från min sida som ni säkert
redan har märkt. Hemma i Umeå hade jag fullt upp från morgon till
eftermiddag med att fixa en massa inför resan. Vid 19-tiden kom vi
äntligen iväg norrut och strax efter 22.00 klev vi in hos svärföräldrarna.
Konstigt nog var jag inte särskilt trött efter bilresan så vi kom inte i säng
förrän vid 01-tiden inatt. ;p



Den här dagen har bjudit på en välbehövlig sovmorgon till klockan 11.
Det är ett bra tag sedan jag sov så länge, senast var brännbollsyran då
jag sov till närmare 13-tiden.. ;p Dagens planer är att göra ett besök
bland affärerna i Kalix, mest bara för skojskull och kika men man vet aldrig,
kanske kommer hem med någonting också.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Hihi, ibland blir det bra, ibland lite sämre, så är det :)

2011-06-23 @ 14:42:40
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0