Torsdag



Redan 08.30 satt jag ute på balkongen och solade samtidigt som jag
stillade min hunger med lite frukost. Förra veckan lyckades jag bränna
mig och var röd som en kräfta under några dagar, men nu har det
övergått till brunhet. Det gillas alltid.  :) Men ville inte ta risken och
bli bränd idag igen, så denna gång blev det endast tre timmar i solen.

Nu hade jag tänkt uppdatera mig på diverse hemsidor och sedan får
jag se vad som händer. Eventuellt fortsätter jag att läsa i boken som
jag började med under morgonen. Ytterligare en av Camilla Läckbergs
böcker, haha. Kommer faktiskt ihåg när jag såg filmen på tv, men
kan ju vara roligt att läsa boken också.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0