The sims

Jisses vad flitig jag har varit denna torsdag. Klockan är inte ännu 12.30
och jag är redan klar med dagens alla måsten. Det är inte så pjåkigt
att vakna tidigt, man hinner med så mycket mer än om man kliver upp
vid 11-tiden.  ;p



Kycklingen är i vitlöksmarinad, lägenheten är grundligt städad
och diskberget är borta. Nu ska jag smaska i mig lite choklad
samtidigt som jag ska spela The sims 3. Har inte haft tid att spela
det på flera veckor, men nu har jag ju hela sommaren på mig.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

åå, vill åxå ha de.. varit en sims nörd i flera år.. men sen ja köpte min notebook har ja inte kunnat spela :(

2011-06-02 @ 21:31:18
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0