Söndag



Gårkvällen spenderade jag framför Sex and the city-filmen tillsammans
med ett kilo vattenmelon. Hihi, inte helt fel! :) Sedan blev det lite annat
tv-tittande innan jag kröp ner i säng vid 02-tiden.

Dagens planer är att åka till Haparanda för att besöka några affärer.
Vi behöver ingenting särskilt men det är kul att bara åka runt och kolla.
Hade tänkt sola också men det är ganska mörkt på himlen och solen
gömmer sig, så det blir ingenting av det. Så enda planerna för dagen
är att åka till Haparanda, duscha och eventuellt läsa i en bok.
En lugn söndag med andra ord.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0