Söndag

Kan det inte vara soligt och vindstilla någon dag? Idag vill solen inte ens
visa sig.. Typiskt. Förhoppningsvis är det fint väder i norr så jag kan
sola på mammas altan hela dagarna och bli brun.  :)

Eftersom det inte blir att sola denna dag får jag helt enkelt hitta på
något annat. Hade tänkt läsa litegrann i Stenhuggaren och sedan får vi
se vad som händer, ingenting är inplanerat. Bara vara hemma och ta
det lugnt eftersom älsklingen ska iväg till jobbet om några timmar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0