Shopping

Det är sällan jag "storshoppar" här i Kalix, men någongång ibland händer
det väl, och idag var det en sådan dag. Kom hem med ett par nya
streetskor, 3 par sockar, gardiner samt hygienartiklar. Inte illa! :)
Är mest glad över skoköpet eftersom mina nuvarande DC-skor sjunger
på sista versen. Men nu är jag stolt ägare till ett par vita Nike också,
förhoppningsvis håller de lika många år som DC-skorna.  :)

Bilder kommer men det blir vid ett senare tillfälle. Har inte haft tid att
fotografera något idag men jag lovar att ni ska få se bilder.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

:D

2011-06-23 @ 17:32:05
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0