Restaurangbesök

När älsklingen kom hem från jobbet vid 16-tiden fixade vi oss i ordning
för en utekväll. Hade bestämt oss för att göra ett restaurangbesök inne
i stan tillsammans med mamma under kvällen.



Middagen blev intagen på kinarestaurangen Eurasia inne i centrum.
Jag har ätit där en gång tidigare, förra året med BF3 när vi var på
studieresa här i Umeå. Den här gången blev det friterad kyckling i
vitlökssås för min del, riktigt mumsigt! :) Sedan strosade vi runt
längs gatorna och tittade på allt folk som satt på uteserveringarna
innan vi åkte till älsklingens jobb en snabbis. En riktigt trevlig kväll
med andra ord som avslutades här hemma i soffan tillsammans med
lite ostbågar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0