Rederiet

Nu är det återigen riktigt sommarväder här i Umeå, ingenting som jag
klagar över.  Solen skiner fortfarande för fullt där ute och det var
ganska många temperaturgrader när vi var till Coop för att handla.  :)



Sitter just nu och glor på Rederiet, hade tänkt se några avsnitt under
eftermiddagen men det blev aldrig av. Men nu ska jag se några avsnitt
och sedan tror jag att Jönssonligan också skulle visas på tv.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Har du kommit långt?

2011-06-16 @ 19:27:05
URL: http://www.nilma.se
Postat av: När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Åh tack det värmer verkligen! Blir lika glad varje gång! Beklagar din mormor! Cancer är en fruktansvärd sjukdom som ingen borde drabbas av! Roligt att du stannar :) Stor kram till dig!

2011-06-16 @ 21:14:22
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0