Packlista

På onsdagkväll åker jag och älskling norrut igen, denna gång för att
fira midsommar och gå på bröllop. Denna gång hade jag tänkt vara
ute i tid med att skriva en packlista för annars glömmer jag något
den skrivs kvällen före.

Kan säga att det är en hel del som ska med upp till norr, men det
blir ännu mer saker som kommer med oss hem. Lämnade en massa
saker hos mamma förra gången jag var till norr eftersom jag åkte
buss tillbaka, och då orkade jag inte dra med en massa väskor/påsar.
Så desto mer packning blir det denna hemresa, men som tur var
färdas vi med bil både dit och hemåt.  :)



Om jag får tråkigt ikväll när älsklingen jobbar extra ska jag passa på
att börja packa också, och inte bara skriva en packlista. ;p
Men nu ska jag leta efter ny musik på Spotify och sedan fortsätta skriva
ned saker som ska packas.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Men herreguuud ;P svamliga inlägg!

2011-06-18 @ 15:42:07
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0