Onsdag

Varför ska jag alltid ha så svårt att somna kvällen innan det är tentaskrivning?
Jag var riktigt trött igårkväll men när jag skulle sova blev jag klarvaken.
Så jäkla typiskt.. Somnade först efter 23-tiden vilket resulterade i att jag
endast fick sex timmars sömn.

Idag är det dagen med stort D i alla fall, vårterminens första och samtidigt
sista salstenta ska skrivas. Min nervositet är faktiskt inte lika stark som
den brukar vilket är lite konstigt. Nu borde den vara enorm med tanke
på att det är juridiktenta och att jag inte har skrivit en salstenta sedan
början av december. Men nej, jag är inte alls lika nervös som jag brukar,
fast lovar er att det hinner komma.. ;p



Det är inte bara dagen med stort D för att jag ska skriva tenta utan även
för att jag får sommarlov idag.  Lovely! Efter att jag har skrivit tentan
har jag sommarlov i tre månader, det känns inte så pjåkigt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0