Obbola marknad

Istället för solning (som jag hade planerat) blev det ett besök på
Obbola marknad. Inte mig emot då jag tycker att det är roligt att
besöka marknader varje sommar. Men förväntningarna var inte
särskilt höga eftersom Obbola inte är särskilt stort. Men jag blev
glatt överraskad, många marknadsstånd och de hade ju till och
med tivoliområde.  ;)



Det blev inget stort köp på marknaden för vår del även fast det
fanns massvis med fina kläder som jag gärna köpt om plånboken
hade tillåtit det. Men vi kom hem med några donuts i alla fall, haha.
Det är tradition att köpa donuts på sommarens marknader,
så idag blev det inte heller något undantag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Haha, kan tänka mig det! :D

2011-06-18 @ 14:23:17
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0