Myggbett



Den här natten har varit hemsk, usch.. Igår var det en hel del mygg
på Grytnäs herrgård, så ett och annat myggbett har man fått. Mina ben
är fulla med myggbett och hittills har jag lyckats räkna till närmare 30
myggbett - bara på benen.. Sedan har jag en hel del på armarna och
ryggen. Behöver jag säga att det kliar?

Att jag sedan är överkänslig och får jättestora bett som kliar extremt gör
det hela ännu värre. Mina ben är alltså inte snygga just nu, haha.
Jag håller på att klia sönder mig själv.. ;/ Tacka vet jag Umeå, där har
jag inte sett en enda mygga än så länge denna vår och sommar men
det är jag bara glad över.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah okee,j förstgången nån säger att vi är lik varandra :D

2011-06-25 @ 17:52:54
Postat av: Nilma

SV: Hehe, ja men precis :D

2011-06-25 @ 22:02:51
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0