Måndag



Måndag fast ändå söndag.. För mig känns det som söndag varje dag
eftersom jag har sommarlov, så det är ingen större skillnad för mig.  ;p
Dagen till ära är det nationaldag men det är ingen dag som firas
här hemma hos oss, så för mig är det en vanlig måndag.

Dagens planer är att plocka fram mattor, grillen och andra utesaker
både till mammas altan men även till mommos. Sedan ska jag agera
städtant och hjälpa till hemma hos mommo.  ;p Mer planer än så
finns inte just nu, men jag är säker på att dagen ändå kommer rinna
iväg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0