Måndag



Måndagmorgon och sömntimmarna är långt ifrån så många som de
ska vara. Kom i säng kring 02-tiden efter att ha sett säsongens sista
Criminal minds-avsnitt, nu får jag vänta ända tills hösten igen..
Med endast 5,5 timmar på sömnmätaren lyckades jag ta mig upp
oförskämt bra imorse när mobilen larmade vid 07.30-tiden.

Här hemma hos mamma är det full fart redan. Vi har packat det sista
och nu är det inte mycket kvar innan vi packar in oss i bilen och rullar
mot Bjumis. Kring 10-tiden är tanken att vi ska åka vidare hemåt mot
Umeå. Med oss denna gång kommer mamma och blir på långbesök
över en vecka.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0