Måndag

Gårdagen spenderade jag och älsklingen ute på stan, vi besökte
diverse olika butiker och fick med oss en hel del hem. Köpte även
blommor till blomlådan och utekrukan som jag hade tänkt plantera
idag men det blåser sjukt mycket och är grått ute, så får göra det
någon annan dag.



Denna dag kommer jag med all säkerhet spendera inomhus.
Ute är vädret inte på topp, det blåser och är alldeles grått och mulet.
Jag har bara planerat in ett besök till Coop och sedan stänger jag in
mig här hemma igen, haha.  :) Vad passar bättre än att se några avsnitt
av Rederiet när det är sånt här väder? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0