Lördag

Hela gårdagen kändes som en lördag och det blev inte bättre av att det
visades en massa filmer på tv. Vanligtvis brukar fredagarna inte bjuda
på många filmer men igår var det både Wallander - Bröderna samt xXx.
Det blev ett bra avslut på kvällen att få se Vin Diesel innan jag stängde
mina ögon.  ;p Dock hade jag supersvårt att somna, låg vaken till 02.30
innan john blund kom på besök.



Dagens planer är att åka till Haparanda idag igen, denna gång för att se
när Carola och Madde går studentbalen.  Ska bli så kul och se dem! :)
Tänk att det redan är ett år sedan jag själv gick på studentbalen, tiden
springer verkligen iväg. Men innan vi åker iväg till Haparanda ska jag passa
på att baka chokladkakor, så det blir fullt upp denna lördag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0