Lista

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, har aldrig avstängt telefonen mer än när jag skriver salstenta. ;p

2. Vem såg dig senast naken?
Älsklingen.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Ungefär som nu, fast lite kortare hår och linser.

4. Hur kommer du se ut om 20 år?
Då är jag 40.. Hmm, förhoppningsvis är jag lik mig.

5. Hur var du på dagis?
Snäll och lugn.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Arbetar inte. Men som klasskamrat är jag snäll och hjälpsam.

7. Dricker du kaffe?
Det händer, dock inte varje dag.

8. Biter du på naglarna?
Tyvärr..

9. Har du något handikapp?
Nej.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Haha, jag tror inte att jag behöver oroa mig för det ännu.  ;)

11. Tror du Gud är en man eller kvinna?
För mig får Gud vara vad han/hon vill.. Haha.

12. Svär du ofta?
Det kommer fula ord ur min mun ibland, ja tyvärr. ;p

13. Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Om dem är trevliga tillbaka.

14. Tror du på utomjordingar?
Lika mycket som jag tror på att Gud finns.. Alltså nej.

15. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta
varje dag resten av livet, vilken maträtt skulle det vara?
Plankstek - helt klart! :)

16. Vilken mat ska man inte bjuda till dig?
Lever, Sushi, något med bacon/skinka.. Ja, det finns mycket jag
inte tycker om.  ;p

17. Har du blivit arresterad?
Nej och tur är väl det.  :)

18. Har du ljugit någongång?
Jag skulle ljuga om jag sa nej på denna fråga.

19. Har du kysst en polis?
Nej.

20. Är du rädd för Securitasvakter?
Haha, verkligen inte.  :) Varfrö ska jag vara rädd för dem?

21. Har du någonting att dölja?
Nej.

22. Vad har du i din nyckelknippa?
Lägenhetsnyckel, förrådsnycklar, mammas nyckel, cykelnyckel.

23. Är du förlovad eller gift?
Förlovad sedan 18/7-07.

24. Skulle du gå upp klockan 03.00 för att hämta hem
pojkvännen från krogen?
Ja om det inte går någon buss eller att han tar sig hem på annat vis.

25. Kan du laga cyklar?
Nja, finns nog saker jag är bättre på.

26. Kan du fixa med bilar?
Haha, njaa.. Samma svar som ovan.

27. Brukar du göra omkörningar i trafiken?
Ja, då det behövs.

28. Kan du baka bröd?
Ge mig ett recept så kan jag minsann. ;)

29. Vet du hur man frostar av frysen?
Ja.

30. När sa du senast att du älskar någon?
Inatt. :)

31. Vilken tv-serie skulle du vilja leva i?
Gilmore girls.

Kommentarer
Postat av: Nilma

Vilken rolig lista :)

2011-06-25 @ 12:38:09
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0