Kissen

Igår åkte vi till en by utanför Skellefteå för att hämta hem en kattunge
som var 12 veckor gammal. För drygt tre veckor sedan var vi dit och
tittade på honom och det var kärlek vid första ögonkastet.  :)

Att kattungen fick namnet Diesel är ingen slump. Det var den tuffaste
kattungen i kullen, han vågade ge sig ut på upptäcksfärd och var
nyfiken men samtidigt en riktig kelgris. Sedan ser han så tuff ut med
pälsen, den är lite mörkare än vad de övriga kattungarna hade.
Dessutom är Vin Diesel min favoritskådespelare och han har ju alltid
tuffa roller. Så ja, flera anledningar till att kattungen får heta Diesel
men främst på grund av hans tuffhet.  :)



Resan hem från Skellefteå gick jättebra, han sov i min famn hela vägen.
Väl här hemma gick han runt och inspekterade allting och sedan somnade
han så gott i min famn igen. Under kvällen däremot, då blev det fart på
honom. En massa busande i famnen och i sängen innan det var dags att
sova för natten.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Vilken liten sötnos!



SV: Jaa, dagens planer var jobb 14-21.15 och det gick bra så nu sitter jag mest o slappar ;)

2011-06-28 @ 22:36:56
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0