H&M

Igår var jag in på H&M's hemsida och spanade efter lite nya kläder.
Passande nog så var det rea på det mesta, men som vanligt var det
mesta slut i min storlek. När jag väl lyckades hitta något som jag ville
ha hann någon annan köpa det innan jag hade kikat färdigt på allt, typiskt.
Men jag lyckades i alla fall klicka hem tre klädesplagg från H&M's rea.





Kände mig nästan tvungen att köpa ett färgat linne eftersom jag
nästan bara har vita och svarta linnen för tillfället, haha. Så det fick bli
ett lila denna gång. Även ett par treggings och en skjorta kommer levereras
hem till mig under midsommarveckan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0