Hemma

Denna lördag har spenderats till största delen i bilen, men det har varit
en rolig dag. Under eftermiddagen valde vi att besöka ett x-antal
butiker men hann inte med särskilt många eftersom de skulle stänga.
Så imorgon fortsätter vi med shoppandet.  :)



Jag har precis kommit in från balkongen där jag satt en stund tillsammans
med älsklingen. Nu hade jag tänkt se något avsnitt av Rederiet medans
älsklingen rengör akvariumet. Därefter ska vi se den nya Fast & Furious-
filmen, Fast five. Behöver jag säga att jag längtar efter att se Vin Diesel? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

SV: Jaa, men samma här! :)

2011-06-11 @ 19:26:40
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0