Haparanda

Vid 13-tiden åkte jag och mamma till Haparanda för att uträtta några ärenden
bland annat på Apoteket och Coop. Sedan bar det av hemåt igen, så det blev
bara en snabbis i staden.



Sitter just nu och glor på Kvinnor som mördar, spännande. Funderar på
att baka men jag tror det blir först imorgon, hade tänkt ha en lugn eftermiddag
och kväll framför tv:n, datorn och en bra bok. Låter rätt bra va? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Haha jo vi pratade en hel del faktist! :-)

2011-06-03 @ 22:41:23
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0