Fredagsmys

Under kvällen var jag och älsklingen till både Mediamarkt och Elgiganten
för att titta runt litegrann. Sedan åkte vi runt och tittade litegrann innan
vi styrde bilen hemåt.

Väl här hemma har det blivit att göra hemmagjord isglass, dock har jag
inte ens smakat den ännu. ;p Men jag avverkat två Rederiet-avsnitt och
ett Criminal minds-avsnitt, så mys framför tv:n har det i alla fall blivit.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

tack desamma! :D

2011-06-17 @ 23:23:45
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0