Fredag

Jag hade tänkt starta denna fredagsmorgon med frukost ute på balkongen
i solskenet, men det blev ändrade planer. Solen envisas med att gömma
sig bakom molnen hela tiden, och det var inte riktigt så jag hade planerat
det.  ;p  Nå väl, ingen skada skedd - jag har fått i mig frukost och dessutom
hunnit göra nytta här inne.



På dagens schema är det tvättning som gäller klockan 12.00. Så framtills
dess ska jag kika runt på nätet, kanske läsa litegrann och så vidare.
Under eftermiddagen kommer älsklingen hem men det blir ingen vanlig
helg för honom eftersom han ska jobba extra under helgens kvällar.
Nå ja, snart får han ju långledigt en hel vecka så då kanske det är värt
att jobba sju dagar i rad.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0