Ett år sedan

Igårkväll kom jag på att det är ett år sedan jag var i Umeå med BF3.
Shit, tiden går verkligen fort.. Det känns som att det var nyss jag vandrade
på stan med klasskompisarna, åt god mat på Allstar, blev rädd för staty-
gubben och irrade runt på Vasaplan. Men det är redan ett år sedan,
tiden går snabbt.  ;p

Tänkte bjuda på lite bilder från vår klassresa som vi gjorde förra året
hit till Umeå. De senaste dagarna har jag tänkt en hel del på studenten,
balen och allt roligt som var förra året vid den här tiden. Jag skulle gärna
uppleva studenten en gång till, det var så sjukt kul! :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Haha kingkong!! :D

2011-06-03 @ 17:13:13
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0