Ett år sedan



Igår var det en speciell dag för många i bland annat Kalix och Haparanda.
Det var dagen med stort D, som man väntar på i 12 år - studenten.
Jag hoppas att alla fick en trevlig student som de kommer att minnas för
resten av livet.  :)



Idag, den 11 juni 2011, är det faktiskt ett år sedan jag tog studenten.
Det känns som att det var sjukt längesedan men ändå känns det som att
det var nyligen. Ett år har redan passerat men jag minns studenten som
igår. Härliga minnen från både studenten och balen som jag sent
(förhoppningsvis aldrig) kommer att glömma.  :) För ett år sedan var det
jag och mina klasskompisar som fick uppleva champagnefrukost,
studentlunch, utsläppet och flakåkandet. Det var absolut en av de roligaste
dagarna i mitt liv, det var känslor av både sorg och glädje. Man kan säga
att jag avslutade ett kapitel, men påbörjade ett annat.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0