Blåsigt

Än så länge har det inte hänt mycket här hemma denna dag. Jag har
myst på här hemma bänkad framför tv:n och glott på diverse tv-program.
Har nyligen kommit in från min promenad till Coop, och jäklar vad det
blåser ute. Nästan så man flyger iväg.. ;o

Nu hade jag tänkt kika in på Facebook och sedan fortsätta se på tv.
Blir en riktig innedag framför tv:n när det är sånt tråkigt väder ute.
Både Gordon Ramsey och Rederiet ska få underhålla mig denna måndags-
eftermiddag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Jaa, vädret är mindre kul idag, tyvärr.



SV: Det var riktigt gott :)

2011-06-13 @ 17:33:38
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Linnea

sv: Ja, visst gör den det! Vips så är sommaren över, så sorgligt..



Härligt med en riktig slappdag att bara ta det lugnt på :)

2011-06-13 @ 21:37:12
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0