Blåsigt



Det var inget vidare solväder idag trots att solen inte längre gömmer
sig bakom molnen. Nu har det istället börjat blåsa rätt mycket..
Visserligen spelar det ingen roll nu ändå eftersom solen i princip har
försvunnit från balkongen. Varför kunde inte taket som är nedanför vårt
vardagsrumsfönster vara lite högre upp? Då hade man kunnat sola
där hela dagarna eftersom solen ligger på där från morgon till eftermiddag.
Just nu behöver man en stege för att ta sig dit ned, haha. ;p

Hur som helst.. Tvättningen är snart över, det var endast tre maskiner
tvätt denna vecka. Sjukt lite jämfört med vad det brukar vara, haha.
Nu hade jag tänkt sätta mig och läsa i Camilla Läckbergs bok Stenhuggaren
samtidigt som spotify spelar i bakgrunden.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0