Inspelning av professionellt samtal

Idag hade vi den andra (och sista!) inspelningen av vårt professionella
samtal. Äntligen klar med dessa övningar, haha. Visst, det har varit
roligt, intressant och framför allt lärorikt eftersom jag skulle kunna tänka
mig att arbeta med detta i framtiden. Men att filma in samtalen har inte
alls varit roligt, det har varit hemskt.



Dagens samtal började inte särskilt bra, men jag lyckades "komma på
banan" efter en stund och sedan gick det rätt bra. Jag har i alla fall
tagit mig igenom fas 1,2 och 3 - alltså alla faser, så jag är nöjd.  :)
När övningen var slut fick vi en uppgift som ska göras till nästa vecka,
vi ska reflektera om oss själva i samtalet och så vidare. Men flitig som
jag är har jag redan gjort klart den, hihi. Ska läsa igenom den imorgon
en sista gång och se så allt ser okej ut, sedan är jag helt klar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0