Valdebatt

Jag har spenderat hela eftermiddagen framför studentlitteraturen.
Har läst några kapitel och sedan har jag gjort frågor, precis som
på gymnasietiden. Jag lär mig bäst genom att göra så. Ska jag
bara läsa så fastnar i princip ingenting i huvudet.



Kvällen har spenderats framför Idol. Men gick han från Kalix vidare ikväll?
Jag var inne i köket just då så jag missade det.. Just nu sitter vi
och ser på Valdebatten, haha. Det känns som en massa vuxenpoäng.
Visserligen vet vi vilket parti som får våra röster, men det kan ändå
vara bra att vara lite insatt i politiken. Ju mer man hör, desto
intressantare blir det faktiskt.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Ayse

Moderaterna!! :D

2010-09-17 @ 22:34:17
URL: http://aysess.blogg.se/
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Tack!:)<3

2010-09-18 @ 10:03:34
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0