Tisdag

Igår blev det ingen uppdatering under kvällen, jag orkade verkligen
inte göra någonting. Jag satt i soffan ett par timmar och tittade på tv
innan det var dags att sova. Upptäckte igår att Halv åtta hos mig
börjar sändas igen, wiie. Igår var första avsnittet på nya säsongen,
och jag satt självklart bänkad.  :)



Denna dag då? Det var segt att kliva upp 05.30 för vädret är inte
det finaste. Grått och dimmigt är det ute, det ser inte alls lockande ut.
Om en timme ska jag åka mot universitetet för att möta upp resten
av klassen. Eller ja, halva klassen eftersom det bara är grupp ett
som ska på internat. Yesbox, internat är det som gäller framtill
imorgon. Det ska bli riktigt roligt, jag ser framemot det.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0