Storhandla



Nu ska jag och älsklingen iväg till Ica Maxi för att storhandla inför
helgen och nästkommande vecka. Förhoppningsvis är det inte alldeles
för mycket folk, men det lär det vara denna tid.

När vi kommer hem igen ska jag bänka mig framför studentlitteraturen
"Att vara socionom" och försöka hitta ett visst avsnitt i ett kapitel.
Hittade kapitlet imorse, så nu gäller det att hitta rätt stycke där det
stod en intressant sak om kön. Det ska alltså med i vårt basgruppsarbete.
Sedan ska jag även kika i tapetboken, se Halvåtta hos mig och Idol.
Hur ska jag hinna allting? Tror nog att Idol får hamna åt sidan
ikväll, en stund i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: mikaela

Ja. Hur går det med pluggandet nu när du börjat? Är det roligt? :)

2010-09-09 @ 19:09:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. Ja det är galet mysigt, älskar det :) Man blir som ett litet barn igen ^^

2010-09-09 @ 19:14:03
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0