Söndagsmys

Jag är riktigt stolt över mig själv, hihi. Denna helg har jag läst igenom
de flesta kapitel som står skrivna i studieguiden. Har även markerat
saker som jag anser är viktiga, olika begrepp och så vidare. Under
kvällen läste jag i boken Att vara socionom - från utbildad till erfarenhet.
Det är en riktigt intressant bok, den vill jag verkligen läsa. De andra
känns mer som att man måste läsa, haha.  ;p



Nu är det dags för söndagsmys i soffan framför en Irene Huss-film.
Sedan är det godnatt för min del, imorgon väntar en lång skoldag.
08.00 - 17.00, jobbigt värre. Dessutom är det en föreläsning på fyra (!!)
timmar om vetenskapliga teorier. Det låter inte allt för kul. Eller?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: TWINS

bra =)

2010-09-05 @ 21:20:08
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0