Schema

Snart, eller om 45 minuter, ska jag åka iväg med bussen mot skolan.
Det är säkrast att ta en buss tidigare för annars kan det bli knappt
med tid ifall den är försenad. Nu kommer jag få 40 minuter på
mig att hitta dit vi ska vara, men ska möta upp några klasskompisar
före så.  :)



09.15 börjar vår morgon idag. Det är ytterligare information och
idag får vi nog veta om Basgrupperna, vilka vi ska arbeta med i
detta moment och så vidare. Spännande. Sedan ska vi även redovisa
inför klassen om varandra, det ska bli roligt. :) Efter lunch har vi
vår första redovisning, det är lite smått nervöst. Jag är inte speciellt
bra på att anteckna och lyssna samtidigt.. Om jag ska antecka något
som föreläsaren har sagt, då kopplar jag bort hans röst vilket medför
att jag missar litegrann av det han säger under tiden som jag skriver.
Haha, vi får se hur detta går..  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 15:57:02
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ja, grymt drygt det :/ Tur att du slutar tidigt de flesta dagarna!

2010-09-01 @ 16:20:08
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0