Schema

 

Idag är det tomt på mitt schema från universitetet, men jag har ändå fullt upp.
Vi i basgruppen ska träffas och arbeta litegrann (förhoppningsvis mycket)
med grupparbetet. Så jag kommer ändå befinna mig mellan universitetets
väggar denna dag. Vi har planerat att arbeta i fem-sex timmar, så framåt
15-tiden i alla fall. Jag ber till de högre makterna att vi får mycket gjort idag.

 

När jag väl kommer hem under eftermiddagen ska jag fortsätta med
studierna. Jag ska läsa lite till tentan tror jag, försöka kolla igenom något
kapitel i alla fall. Vi får se hur det blir men jag hoppas att jag hinner
göra någonting, för tentan närmar sig..

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Låter fint :) Har du fått något roligt då?

2010-09-15 @ 12:50:56
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0