Schema

 

Om 1,5 timme ska jag ha mitt första examinationsseminarium någonsin.
Mellan 08.00 - 17.00 ska hela klassen ha examinationsseminarium,
då vi ska redovisa vårt grupparbete ("paper") inför de andra, och sedan
ska man även granska en annan basgrupps artbere. Min basgrupp är
basgrupp B, så vi kommer att vara andra gruppen som redovisar.
Känns skönt att vara bland de första, så får man sedan sitta och lyssna
på de andra hela dagen - utan att vara nervös.  :)

 

Men vet ni vad? Jag känner mig inte särskilt nervös, konstigt nog.
Det kommer nog när vi står där framme inför 50 personer, haha.
Tur att vi inte är helklass idag, jag hade aldrig vågat redovisa
inför 100 personer. Önska mig lycka till så hörs vi kanske ikväll
när jag kommer hem.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Cissi

jasså okej, lycka till med tentan! :)

2010-09-28 @ 13:04:01
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0