På G

Det blev endast en timme på universitetet denna fredag, skönt!
Vi planerade inför redovisningen som är på tisdag och mycket
mer än så blev det inte.

Nu är jag hemma och har precis fått i mig lite lunch. Ska packa ned
det sista och sedan ska vi uträtta några ärenden här i Umeå innan
vi åker mot norrbotten. Vi är framme i Kalix någongång under kvällen
om allt går som planerat. Det lär nog ta lite längre tid än vanligt eftersom
det är fredagsrus, galet med trafik just under eftermiddagen.

Nästa gång jag skriver sitter jag 35 mil härifrån, då är jag i Bjumis hos
svärföräldrarna. Ska försöka få in ett inlägg under kvällen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Usch det lät mycket. Men du är duktig som klarar av det iallafall:)

2010-09-24 @ 14:23:40
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0