Myskväll

Efter middagen renskrev jag dagens föreläsning, det var en hel del
kan jag lova. Spenderade närmare två timmar till det, haha.
Men 19.30 avslutade jag pluggandet och tittade på Halvåtta hos mig.
Någon minut av Ullared har jag också hunnit se, men det var
inte speciellt mycket.



Nu hade jag tänkt kika in på Facebook en stund innan jag återigen
bänkar mig i soffan. Börjar först 10.15 imorgon (äntligen sovmorgon!)
men jag hade ändå tänkt sova i normal tid, för att få någon extra
timmes sömn.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha oj hjälp vilken skillnad! Har aldrig varit i Umeå men skulle vilja åka dit någongång :)

2010-09-20 @ 22:17:05
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha oj hjälp vilken skillnad! Har aldrig varit i Umeå men skulle vilja åka dit någongång :)

2010-09-20 @ 22:17:05
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0