Lördag

Igårkväll blev det en lugn fredag, det behövs verkligen när jag är
så här pass förkyld. Vi var ut med bilen en stund och kikade runt,
dock var det så pass mörkt att man inte såg speciellt mycket.
Men dagtid så ser man alla stora fina hus.  :) När vi kom hem
bänkade vi oss framför Idol och sedan såg vi någon film, Utan spår.



Vad bjuder denna lördag på? :) Förutom en brakmiddag blir det
tentaplugg. Jag ska titta på två gamla tentor och sedan förhöra mig
själv på de frågor som jag hittat på utifrån böckerna och föreläsningarna.
Så man kan säga att jag har fullt upp idag. Kommer köra "plugga dagtid,
fritid kvällstid" idag också. Fast idag tar jag ledigt tidigare, så jag
känner att det verkligen är helg.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0