Internatet

Igårmorse träffade jag halva klassen utanför Lindellhallen där vi skulle
samlas. Åkte iväg mot Tavelsjö, och jag hade rätt - det låg ute på
vischan. Men oj så vackert det var där! Lägergården låg högt beläget
med sjön rakt nedanför. Utsikten kan man verkligen inte klaga på.  :)



Vi började med namnövningar och det var inte det lättaste att komma
ihåg femtio namn. Men det gick riktigt bra för min del, endast en miss.
Sedan hade vi samarbetsövningar både i stora grupper men även
i mindre grupper. Vi har lekt och haft roligt hela tiden, så det har verkligen
varit jätteroligt.  Man har lärt känna andra personer men också sig själv,
så det har varit ett lärorikt dygn på internatet.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0