Fredag

"Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyys!"
Nja, veckan är inte ännu över för min del.. Men om några timmar
så är jag ledig i två dagar. Dock blir det inget fredagsmys eftersom
vi kommer spendera hela eftermiddagen/kvällen i bilen.  ;p



Jag fick sovmorgon en timme denna fredag, lyxigt. Sedan är
älsklingen snäll och skjutsar mig till universitetet, vilket betyder
att jag fick ännu längre sovmorgon.  Härligt! :) Jag hoppas att det
inte tar många timmar på universitetet idag, jag skulle vilja åka
mot norbotten innan det blir mörkt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0